Yankee Candle

Hej alla!
Var bara tvungen att tipsa om detta ljus från Yankee Candle. Den är i doften Clean Cotton och luktar otroligt fräscht och rent.
Det som jag gillar med dom här ljusen är att när dom brinner så ger dom verkligen ifrån sig mycket doft.
Det finns otroligt många doftljus som ska lukta när man tänder dom, men som inte gör det! Och det tycker jag är waste of money.
Jag har haft ett öga på dessa ljus i en butik här i Sollefteå ett väldigt bra tag men aldrig köpt. Fråga mig inte varför! ;) Men så förra veckan så kunde jag inte hålla mig och köpte äntligen denna och blev tokkär direkt!
 
 

Kommentarer
Postat av: Mammsen <3

Ja dessa doftljus är dyra..men ojj va gott detta doftar <3

Svar: Luktar supergott! :)
Elin Molander

2014-10-02 @ 19:30:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0