Nya inköp

Ja, jag skrev ju tidigare att jag skulle visa vad jag köpte på juldagsrean på Media Markt. Som sagt så blev det lite maxat där inne. Men jag är suuuupernöjd över allt jag köpte! :)
 
Och för ungefär ett år sen var jag in på Media Markt och såg en rosa micro, Och blev kär. Men hade precis nyligen köpt en annan tråkig vit, så det blev inte att jag köpte den. Men jag har dreglat efter denna rosa micro ända sen dess, och trodde aldrig att jag skulle få se den igen! Vad tror ni jag hittade nu bland microsarna om inte den rosa, som jag precis ett år innan stod och dog för! Jag kunde helt enkelt inte släppa den igen! :)
Blev också en uppladdningsbar grej till IPhone och IPad som man kan ha med sig när man inte har ett uttag i närheten.
Och ofc Call of Duty Ghost. :)
 
Ja, och så klart kapselmaskinen med två olika drycker till. Men det la jag ju en bild på tidigare. :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0