Update!

Som dom flesta redan vet så var jag med om en mopedolycka natten den 5 oktober.
Jag behöver inte gå in i detalj. Men jag har legat på sjukhus sen dess och fick komma hem häromdagen.
Blir ju så klart att jag bor hemma hos mamma och pappa ett tag eftersom jag behöver mycket hjälp i vardagen just nu.
 
Fyllde år två dagar efter att jag lades in på sjukhuset, så det sög ju att fira födelsedagen där.
Men jag fick ändå superfina presenter som jag är riktigt glad över.
 
Just nu sitter jag och lirar, en av mina presenter, GTA 5! :D
 
 

Kommentarer
Postat av: Annica

Härligt att få bli ompysslad! Krya på dej !

2013-10-17 @ 23:55:15
URL: http://www.panta-tanten.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0