Hår och sånt

För något år sedan köpte jag en sån otroligt bra produkt till håret som höll i drygt ett år innan den tog slut. Men när den väl gjorde det och jag ville köpa en ny så fanns den inte att köpa någonstans! Men idag hittade jag den på en hemsida till hälften av priset av vad jag köpte den för, första gången. Så det var ju självklart att jag beställde den.
Produkten jag pratar om är Schwarzkopf bonacure Miracle Oil, som på den första bilden.
 
Jag kunde ju så klart inte bara beställa en produkt när jag väl skulle beställa, så det blev lite mer smått och gott. :)
Har hört mycket bra om Biotherm produkterna, så jag blev sugen att testa en av deras lotions också.
Resten får ni se när jag får hem allting. :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0