Utan dator is HELL

Ja.. Iförrgår morse när jag skulle starta min dator som jag brukar göra så märkte jag att batteriet var dåligt, men laddaren satt i så jag fattade inte riktigt var problemet var, förrän jag märkte att säkringen hemma hos oss hade gått, plus att "dosan" till laddaren inte lyste som den brukade göra.
Efter mycket om och men kom jag fram till att laddaren måste ju ha kraschat. - Därav strömavbrottet.

Pappa och jag åkte därefter runt i alla elektronikaffärer i Sollefteå, och INGEN hade eller kunde ta hem en likadan laddare som "klarade av datorn". Och ingen liknande funkade heller. -__-

Nå är livet surt nå. Särskillt utan dator.

Och idag åkte jag & mamma till Sundsvall till syster min, pappa kommer hit på fredag morgon och då får vi hoppas på det bästa, att det finns en laddare till min älskade Sony Vaio.. :/

BTW, vi tog med oss en släpvagn idag, varför? Jo, för vi ska ju shoppa MÖBLER eftersom att jag ska flytta SNART! :D:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0