Sundsvall + shopping

Som ni kanske läste i mitt förra inlägg så hade laddaren till min dator gått sönder och att vi skulle leta efter en ny när vi var i Sundsvall. Som tur var hade vi lyckan med oss, och pappa lyckades hitta en universal laddare som passade till min Sony Vaio. :) Så nu kan jag använda min dator igen! YEY!

På tal om något helt annat, vi for ju till Sundsvall huvudsakligen för att STOR handla till min lägenhet som jag
får den 1 Juni. :D Mamma och jag hade gjort en gigantisk lång lista med allt som skulle inhandlas,
och kan ni tänka er, ALLT fanns! Annars brukar det ju vara så att när man far till Sundsvall för att handla en
massa saker som man behöver, att nånting inte finns!

Men men, dagen innan vi skulle handla till lägenheten, alltså torsdag, så for jag & Fanny in till Birsta en sväng
och då kunde jag verkligen inte hålla fingrarna i styr. ;)

Från H&M:


Detaljer:



Från Gina Tricot:


Detaljer:


Från Cubus:


Från Lindex:


Från Åhléns:


Detaljer:


Ps. Den sista parfymen här på bilden, Go Girl av Carolina Gynning, har jag letat hur länge som helst, och när jag var in på Åhléns så fanns den där! Jag ryckte åt mig en direkt! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0