Shopping från igår ♥

Var ju som sagt i S-vall igår med Josefine. :)

Och jag hittade faktiskt lite grejer som jag blev kär i på en gång! :)
När vi kom in på H&M först så hittade jag typ INGENTING, och jag hade ju ändå presentkort där,
så nånting ville jag ju hitta. Men sen efter mycket om och men så började man hitta go'bitarna! ;D

Köpte smycken också, som jag tyvärr inte har nån bild på men..
:)




Partyväska, 149:- H&M

Vårjacka, 499:- Gina Tricot

Underbara sommar wedges, 249:- H&M

3-pack korgar med lock, 29:- IKEA

Leggings med pressveck & dragkedja nertill, 199:- H&M

Beige blus i oversize, 50:- (REA) H&M

Underkläder i svart, rosa & babyrosa spets, 99:-/st H&M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0