Jag rekommenderar:

Schwarzkopf Bonacure Oil Miracle Finishing Treatment

Jag köpte denna produkt ungefär någon månad innan jul och hade egentligen inga förhoppningar alls.
Jag behövde verkligen något mjukgörande och som återfuktade mina toppar och längder.
Så jag satsade på denna.
Och jag måste säga att efter nån månads användande av denna
produkt kan jag verkligen känna och se resultat!

Innan blev mina toppar kluvna och gick lätt av, men nu har mitt hår växt, tack vare denna produkt,
och jag kan verkligen se det också! :)

Den innehåller också botanisk arganolja som stärker håret och ger det lyster och spänst.

Jag REKOMMENDERAR VERKLIGEN!

Pris på produkten:
Jag minns tyvärr inte riktigt för hur mycket jag köpte den, men jag tror det var runt 245:-
på en frisörsalong i Kramfors.




"En rik, intensiv och mjukgörande oljeformula som ger fantastisk
styling- och utslätningseffekt tillsammans med
enastående glans och återfuktning på grovt och motståndskraftigt hår."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0