Tanning products

Nu ska jag åka till långsele en sväng för att sola. Det var ju ett tag sen sist! :)

Dessa är produkterna som jag oftast brukar använda när jag solar i solarium och ute:

Lypsyl Extreme - spf 30 water resistant, Jag brukar lätt kunna bränna läpparna, och denna gör så att jag inte gör det.
Hawaiian Tropic - Morotsolja, som förstärker brännan och gör att man blir brun fortare.
Hawaiian Tropic - Coconut olja, som förstärker brännan och gör att man blir brun fortare.
Hawaiian Tropic - After sun Body Butter, Återfuktar huden efter solning & hjälper brännan att hålla längre.

Kommentarer
Postat av: sofia hjalmarsson

Bra blogg 👍
Vart har du köpt hawaiian tropic produkterna? Har letat som en tok efter morotsoljan.

Svar: Tack så mycke! :) Tyvärr så finns morotsoljan inte längre.. Jag har bara kvar min som jag köpte för länge sen. :/
Elin Molander

2014-07-02 @ 09:43:37
URL: http://pslyckatill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0