Produkter från igår

Igår kväll lovade jag ju er att jag skulle visa vilka produkter jag valde på smink kursen igår..
Och här är bilder.

Detta fick man gratis för att man var där. Typ som en liten goodiebag fast utan bagen! :P

Schampo tester från Loréal som inte kommit ut på marknaden än, två olika nessesärer från Maybelline,
en liten lookbook på makeup trender 2012 och en nyckelring från Garnier som stödjer Rosa bandet.


Detta var det jag valde:
Fjäderörhängen 70:-, Loréal Color Infaillible ögonskugga 99:- och en Lash conditioner från Miyo 55:-
Valde även ett nagellack som mamma ville ha. :)



027 Goldmine



Fick även en liten läpp pensel som man kan använda när man ska applicera läppstift eller något annat. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0