Foton med posten!

Igår kom mina bilder från Crimson med posten! :D Jag beställde 10 st.
Jag är supernöjd med hur dom blev! Var jätterädd först att dom skulle vara för mörk eller suddiga, men inte alls.

För er som inte vet så ska Hola Folkhögskolas fotolinje, (den som jag går),
ha en fotoutställning nu på lördag på Murberget i Härnösand.
Så förra veckan och denna vecka har vi i klassen haft fullt upp med att fixa ramar till alla våra bilder,
beställa bilder, beskära, rama in osv.
Men nu är jag så gott som klar! Längtar tills man får se resultatet hänga uppe på lördag. :)



Kommentarer
Postat av: mamma

Jaa d ska verkligen bli spännande att se allas bilder.....men mest dina <3

2012-04-25 @ 17:18:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0