Aloe Vera-drycken

Jag har hört talas rätt mycket om den, men har aldrig hittat vart man kan köpa den nånstans.
Men nu så hittade jag den idag när jag var hos sjukgymnasten. Så jag köpte den för att testa. :)

Den har en väldigt speciell smak. Jag har nog aldrig smakat något liknande förut.
Så jag kan nog tänka mig att den inte är för alla! Men som tur är, gillar jag den! hehe! :P
Och så är det små genomskinliga gelébitar i, som är just bitar av Aloe Vera.
Men dom är jättegoda att tugga på! :P

Innehåller 50% Aloe Vera. Så nu får vi se vad denna dryck gör. ;)


Kommentarer
Postat av: Madelen Johansson

Den finns på life i Sollefteå :)

2012-04-16 @ 13:31:36
Postat av: Madelen Johansson

Den finns på life i Sollefteå :)

2012-04-16 @ 13:49:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0