Idag flyger vi!


God morgon allihopa!

En nyvaken Elin här! :P
Jag ska just till att fika frukost. Sen är det dags att hoppa in i duschen. Och efter det ska jag packa ner det sista viktigaste som man inte kan packa ner förrän samma dag som man åker! :P
T.ex - Plattången, hårprodukter, favorit hudkrämen, schampo & balsam, and all that jazz.. ;)

Så runt 2-tiden åker jag och mamma hemifrån med destination Umeå flygplats!
Vi ska också åka förbi Ö-vik's busstation kl. 16:25 för att hämta upp min syster. :)
Sen kl. 20:05 bär det av till TURKIET & SOLEN! :D:D

HEJDÅ, HA DET BRA!
Vi är tillbaka om en vecka, bruna och fina!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas vi får en toppenresa...Love from me <3

2011-05-04 @ 11:24:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0