Yes, it hurts!


Sen igår förmiddag har jag legat i sängen och sovit/vilat. Så skönt! Jag känner mig jättetrött hela tiden.
Jag & mamma kom ju hem igår på förmiddagen från Sundsvalls sjukhus.
Och ja, jag har ont i halsen! Värst var nog imorse när jag skulle ta smärtstillande och var tvungen att ta det med nån sånts mat, typ nyponsoppa. Usch, det sved och gjorde såååå otroligt ont! :'(
Jag tar 2 st olika sårts smärtstillande ungefär 5 ggr per dag.

Men idag har jag faktiskt klarat av att äta lite makaroner.
Dom glider ju ner lätt och är ju faktiskt mer mättande än risifrutti eller glass.. :P

Här är lite bilder, innan jag skulle operera mig:

Jag fick ett sånt här innan, så att dom skulle veta vem jag är när jag är sövd. :P

Den dödssnygga outfiten ;D

Dagens "Nylonstrumpor" ;D

Sooo nice! ;D

Kommentarer
Postat av: josefine

Hahahaha! Jag dör vilka fula strumpebyxor!

2011-03-08 @ 20:58:13
URL: http://juicefinofsweden.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0