Lite update.

Igår var jag, mamma, syster & Fanny på en fotosession i Sundsvall, typ heeela lååånga dagen!
Skit kul! Man fick bli sminkad, fixa håret, & fotad med en massa olika bakgrunder.
Så bilder från igår kommer snart upp. :D:D

Och igår vart en riktigt trevlig kväll med Jollan & Carro
Vi var ute och gled lite i bilen. Och hade mys hemma hos Jollan.

För en liten stund sen så la jag ut 2 st 1:a parkett biljetterBlocket.se till E.M.D:s Konsert som är nu
på tordag kl. 19:30, Tonhallen Sundsvall. Hoppas att det är någon som vill köpa dom bara.. :P


LÄNK TILL BILJETTERNA, HITTAR NI HÄR!

Nu ska jag ÄTA, för jag är dödshungrig! :D
Och kl. 20:00 är det premiär på Fenomen på kanal 5!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0