Klar hos frisören


Imorse vaknade jag kl. 07:30 för att jag skulle vara hos frisören på Trudes kl. 09:00 :D
Jag skulle logga in här och skriva lite grann innan jag skulle sticka iväg, men det gick inte! Det var nå jäkla fel..
Internet funkade inte.. Det gick inte att klicka på nånting typ..
Men nu 3 timmar efter har jag kommit hem igen fungerar allting igen.

Och jag är JÄTTENÖJD med hur håret blev! :)
Trodde att jag skulle bli som en albino i hårbotten.. Men det blev exakt som jag hade tänkt mig i huvudet
innan jag kom dit imorse.

Kameran som sitter i datorn är inte direkt världens bästa,
så det ser mycke mörkare ut än vad det egentligen blev på riktigt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0