Tråkigt MEN spännande

Tjo!
Usch, jag har så otroligt tråkigt just nu. Finns verkligen ingenting att göra..
Gjorde i alla fall matteprovet igår, och det gick.. JÄTTEBRA! :D Så jag fick VG på hela matte B kursen. :D
Känns så otroooligt skönt. Nu kan jag bara slappna av och ägna mig åt dom andra två ämnena.


Och imorgon kl. 11 ska jag vara i Näsåker på Deep Forest, spännande va?! :)
Hoppas jag får låna bilen, så att jag kan ta mig dit, lol. -___-
Men jag lägger ut en bild på tattoon imorrn när jag kommer tillbaka så att ni får se, ok? :D:D

Jag är inte alls nervös faktiskt, för jag har ju gjort det 2 ggr förut så det
ska inte vara någon fara denna gång heller, hoppas jag.

Och här är dagens favvolåt! ♥



Nu ska jag mysa ner mig lite & kolla på ett avsnitt av Skins, även fast jag har tråkigt..
Men man måste ju göra det bästa av situationen, eller hur? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0