Boooooring..


Jag har rätt så tråktigt just nu alltså.

Igårkväll trodde jag att jag hade fått magsjuka eller nått, usch! Hade såååå ont i magen hela kvällen! :/
Men ärligt talat, så tror jag att det berodde på glassen + alla smärtstillande starka tabletter jag tar varje dag för halsen!
I veckan ska jag & gubbisen troligen åka till hans stuga. Vi tänkte i så fall ta med skotern och åka ut på utflukt och grilla korv. Mysigt!  Men jag måste bli bättre i halsen först. Jag får ju inte anstränga mig eller lyfta tunga lyft, sa läkaren.
Men jag skulle ju äta smärtstillande i 10 dagar, och på typ tisdag/onsdag så borde det ju
kännas mycket bättre, tyck ja!

Och tatuera mig ska jag också göra.. Om exakt en vecka & 4 dagar! :D

I'M SO EXCITED!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0