Underbara dag!

Vaknade 10:15 imorse och kom på att jag skulle åka ner på Lindex för att byta mitt solpuder jag fick
av mamma igår mot en ny, eftersom när jag kom hem igår och öppnade den så var den sönder. -__-



Men jag fick i alla fall byta till en ny som inte var sönder. Riktigt snällt! :)
Efter det gick jag & mamma in på Kappahl & jag fick en bunt av nya fina trosor, ALLTID bra med underkläder!
Tack mamma!
Sen satt vi oss ute på Hullstafiket och fikade varsin varm macka. Mysigt!

Nu ska jag gå ut och sätta mig i finvädret & solen igen, hörs senare!

Kommentarer
Postat av: mammsen <3

Vi hade verkligen trevligt..inte ofta du & jag gör nåt ihop....kramizz//Mammizz <3

2011-06-09 @ 20:04:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0