oh shit.

Igår kom vi ju hem från Sundsvall.
Och gårdagen fylldes med shopping all over Birsta! ;D
Men när jag kom hem och skulle packa upp allting som köptes så märkte jag att en av tröjorna
satt det fortfarande larmet på!! PANIK?!
Så, idag fick jag gå ner på stan och fråga runt i klädaffärer om nån som kunde ta bort det där larmet..
Lite pinsamt eftersom det kändes som att man hade tagit det när larmet fortfarande var på! -__-
Men jag hade ju faktiskt kvittot! Så det påpekade jag flera ggr när jag förklarade mig. XD
Så jag fick äntligen bort det i alla fall. Tack Butik Nova för det. :)

När jag var på väg hem igen var det så varmt att jag var tvungen att gå ut och sätta mig i solen ett tag!
Känner jag behövde lite färg. ;)

Nu ska jag, mamma & Fanny fika. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0