Åka hit & åka dit! :P

Jag sitter uppe hos gubben nu, så jag hann att skriva ett inlägg till innan kvällen slår till. ;)
Jag ska snart åka hem igen och duscha & börja göra mig iordning inför ikväll.
Josefine skrev nyss & frågade om jag ville ha efterrätt runt 20:00, absolut så vill jag det. Snällt va?! :D

Och så satt jag ju ute och solade för nån timme sen. HÄÄÄRLIGT! :D
Så nog har man fått sig lite färg allt. ;)

Nu när jag kommer hem ska jag:
- Duscha
- Fixa håret
- Välja kläder
- Sminka mig
- Packa en väska (som jag ska ha ikväll)
- Ladda mobilen


...Det var nånting mer också, men jag minns inte.. :P



Vi kanske ses ikväll, om inte annat! ;)
och studenter, festa lugnt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0