Jag har gjort det igen..

SHOPPING, igen! Jag vet, jag kan inte låta bli! ;)


2 st "Crop tops" eller kortare t-shirtar, om ni förstår. - 79:-/st Lindex


I vitt & svart, med liten ficka frampå. (man kan ha dom utanpå ett linne. Riktigt fint!)


3 st John Frieda produkter, 2 st balsam & 1 schampo.
Dessa ska tydligen göra håret lite ljusare & ta fram olika ljusa nyanser (slingor) i håret.
- 19,90:-/st Lindex
Can't wait to try that! ;D


En väska som jag har gått och suktat efter ett bra tag nu! Vit med gulddetaljer - (REA) 179:- Lindex
Den har funnits i svart också med leopard foder, men tog slut för länge sen! :(




Ett vackert vitt spetslinne - (REA) 99:- Lindex


Och nu nyss var jag på konsum och var bara tvungen att plocka en sån här!
Jag har hört så mycket bra om denna produkt. Och den är ursprungligen från USA. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0