Cykeltur + grillning & bad

Ojojoj, vilket "träningspass" alltså! ;)
Jag och Josefine bestämde oss för att cykla till Källsjön istället för att ta bilden idag.. ;P
På väg dit tog 1 timme & 45 min, det var varmt, solen stekte och vattnet i våra vattenflaskor tog slut direkt..
Men hemresan gick riktigt bra, ca 40 min! Typ bara nedför, men det var härligt!

Lite grillning och bad blev det i alla fall när vi kom fram! Lyckad kväll! :)




Och tidigare idag runt 1 tiden åkte jag & gubben till Selsjön, tror jag det hette, och badade också. :D
Det blev ju riktigt fint väder idag ändå.. Trodde inte det men.. Så det var härligt med ett dopp!
Såg en massa söta minigrodor där också! ^__^




UNDERBAR SOMMARDAG MED DOM BÄSTA! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0