Time for..

Ja, då sitter man här igen, vid datorn, den som kan rädda ens liv när man har det dödstråkigt!
Det enda som kan få mig på bra humör just, i denna sekund, är Sims. :P
Så därför sitter jag och spelar lite just nu, för mig själv..

 

Men jag tänkte i alla fall kolla på en film snart, I think. Vad sägs om Material Girls?
Är det någon som har sett den, som vet om den är bra/dålig? ^_^





Åh, förresten, vet ni?
KOLLA vad jag köpte igår!!
:D



Snacka om världens GODASTE GLASS! Mums!

Beskrivning
:
"
Chocolate & Vanilla Ice Cream with Fudge Brownies & chunks of Chocolate Chip Cookie Dough"



Kommentarer
Postat av: carruuuuu

oooh den e ganska rolig:D

2011-01-22 @ 00:11:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0