"Shopping Haul" från igår



Sådär! Nu har jag varit och fixat mitt träningskort på GK-pulsen! :)

IGÅR: Detta kom och hem med när jag hade varit på Dollarstore.
Inte så mycke & inget speciellt egentligen. Men tanken var att bara få åka iväg en sväng för mig själv.
Älskar verkligen att köra bil själv, och särskillt om jag ska långt! (T.ex Sundsvall)


Ursäkta kvallitén på denna bild, jag var lazy helt enkelt. :/


Denna jättesöta sminkväska som jag har flyttat över allt mitt smink i nu. ;)


2 st små jättesöta "burkar" som man kan ha hudkräm eller annat smått & gott i.


Och en 4-pack av dessa godingar! - (Dom hade inte Red Bull) :'(


Nu blir det mer av The Laziness day of Elin, och filmtime för min del.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0