Ops!

Hej & ursäkta för att jag inte har skrivit något idag. Har haft lite fullt upp med engelska läxa
som jag övertalade mig själv om att jag skulle göra klart innan helgen var slut. :)

Var också hos Josefine ett tag idag. Kändes skönt att få prata efter lite skit som man fått höra! pfft. :P
Men men, sånt är livet, eller?

Som sagt var jag ju på Valvet igår. Kändes skönt att få komma ut lite bland folk, minns faktiskt inte sista gången jag var ute på krogen, så länge sedan var det.. Haha, Awkward! -__-
Jag har ju jobbat på helgerna.. Eller så har det varit något annat som kommit i vägen.
Men ja, det var trevligt i alla fall. MYCKE FOLK. Och jag & gubben stod i kö i EN f*cking TIMME! :/
Så vi var typ inte inne förrän kl. 23:30. :P

Och imorgon börjar skolan IGEN! Shit, det var ju alldeles nyss fredag.. Eller hur!! :<
Jag gillar inte riktigt när helgerna går så fort. Det borde vara veckorna som går fort istället.
Men det sägs ju att tiden går fort när man har kul, . Man får väl se det positiva i det hela, antar jag!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0