Nu är det mysiga, roliga & sköna över!

Japp hörrni, så är det.. Jag vet.
Back to the track imorgon då. Skola igen, samma gamla visa.
- Visst blir man aldrig riktigt nöjd när det gäller lov? Inte ens sommarlovet nöjer jag mig med.
Det går alldeles för fort. Alla lov gör!



Påtal om något helt annat.
Jag och Josefine vaknade klockan 13:45 idag.. Så jag hoppas att jag kan somna nu snart när jag ska lägga mig.. Har suttit och kollat på 'Legally Blonde 2 - Red, White & Blonde' på TV4 PLUS så jag känner mig lite sömnig faktiskt! :D
Ikväll har jag också tagit mig en 25-minutare i solariumet. Kändes rätt så skönt ändå att få fräscha upp sig lite inför skolstarten.



GOD NATT & SOV GOTT ALLIHOPA
Hoppas att ni får en bra start imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0