En snabb-runda

En liten update från igår..


Ja, så igår morse blev det inte mycket till sovmorgon.. Jag + mamma & pappa skulle upp kl. 08:00 för
att tidigt åka till Sundsvall och gratta stora syster som fyllde år i fredags. Grattis Malin!

Innan vi körde mot Alnön svängde vi in på Birsta City en sväng för att jag skulle
lämna tillbaka 2 st julklappar från H&M och Gina Tricot och byta mot någonting annat. :)
Så vad tror ni händer när jag kommer in på en affär..? - Jag kan ju inte bara
gå raka vägen till kassan för att lämna tillbaka plagget och sedan ut igen, nej nej, aldrig!
Jag måste ju kolla om dom har fått in något nytt osv osv. Kolla mig omkring. Gå några rundor, ni vet! ;P

Så ja, jag fick faktiskt med mig 2 påsar hem från Gina & H&M. hihi!

Ja, sen då när vi kom hem vid 20:00 var det bara att byta om och göra sig i ordning, för då var det dags för jobb! Jajemen, Appelbergs - Garderoben. CHECK! :)

Ni kan nog förstå att jag var trött i morse.. usch.

(Bilder från shoppingen kommer förhoppningsvis inom kort. - Just hang in there) :P

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0