Usch för blodprov!



Kom nyss hem från Komvux och har tagit mig en blodapelsin som jag sitter och smaskar på! :)
Jag sitter och funderar på om jag ska hä på en film.. För jag känner mig lite lat idag. Hihi
Men jag får inte vara för lat för ikväll, 19:45 är det GK-pass igen! Då blir det till att köra järnet! :D

Efter Komvux idag kom mamma och hämtade mig och vi åkte upp på sjukan, jag skulle nämligen ta blodprov.
Dom skulle komma vad jag hade för blodgrupp osv.
Huvva, va ont det gjorde!! :(
Först stack tanten i höger arm i hopp om att få fram nå blod, inte ens en droppe kom..
Då bytte hon sida och stack i vänster, ingenting där heller! Så då vred hon nålen som satt i MIN ARM!
Och ni kan ju fatta att det kändes! :/ Ja, då blev det tydligen ett hål på ådern och röret fylldes..
VILL ALDRIG MER TA BLODPROV!


Nu har jag bestämt mig, det blir en till blodapelsin & film. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0