Love Beige

Just nu är jag hemma på lunch.
Har varit hemma sen halv 12 så jag ska strax åka tillbaka igen.

Satt och kikade runt lite på Gina Tricot's hemsida, Och hittade en massa fina kläder & stuff jag ville ha,
så jag blev så sugen att åka till Sundsvall i veckan och shoppa lite! :D

Funderade i så fall på att åka efter mattelektionen på torsdagmorgon, men då missar jag GKpulsens
träningspass, H.I.T
. Men jag var ju iförsig och tränade där igår, så..
Men det kanske får bli så denna vecka eftersom jag blev så sugen på att åka istället! :P haha

Ah, jag får inte lova mig själv för mycket, jag kanske inte ens kan låna bilen. Men vi får se, vi får se.

Här är lite av det jag vart sugen på i alla fall:


(Jag vet, mycke beigea toner, men jag älskar det!)

Nu ska jag dra upp på Komvux igen och ha andra mattelektionen & naturkunskap. -__-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0