Prada Leather Tote Bag ♥

Ja, jag har suttit och kollat runt på en massa sidor som har väskor i alla märken, storlekar & former. :)
Och så hittar jag en sida som verkar ha allt från LV & Gucci till Prada & Marc Jacobs.
Och väskorna är äkta dessutom. Väskorma är lite billigade också, än om man skulle ha köpt dom
från deras officiella hemsida! Och det är ju ett STORT PLUS, tycker jag! :D

Åh, va jag blev sugen att handla nu!

Såhär ser väskan ut som jag blev så sugen på att köpa!

Så UNDERBART FIN! Det är en Prada, som ni kanske ser.
Äkta skinn, rymligt med plats & många fack. Just how I want it! ;)
Den går på 171 dollar, så ungefär 1183 kr. Men det är den värd, tycker jag!

Vad tycker ni om denna väska? :)

Kommentarer
Postat av: Lallizz

Kanonfin väska Gumman <3, men lite väl dyr för mig ;)

2011-02-05 @ 15:47:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0