Mini shopping ♥


Igår påväg hem från shoppingen var det VÄRLDENS SNÖOVÄDER!!
Jag är glad att jag överhuvudtaget kunde ta mig hem! Usch, va läskigt det var..

Såhär såg bilen ut, när jag skulle bege mig hem igen..! :/ (Översnöad)


Påväg, dit - Påväg hem.


Anyway, Shoppingen från igår blev inte så överdrivet stor, men jag är ändå nöjd! :)
Kände att jag fick tag i en del nödvändiga grejer i alla fall, och det är ju bra, eller hur!?


Hittade några sommarplagg; En söt liten klänning - H&M, 2 st oversize t-shirts - H&M,
vitt JC-linne & ett linne med tryck - H&M.


Fick också tag i lite basplagg; En ljusgrå cardigan (har en likadan i beige sen tidigare) - Kappahl,
Ett par svarta tights med detaljer frampå - BikBok. Och En ljusgrå tunika (Köpte en likadan i svart också) - Kappahl.


Och så hittade jag denna skönhet, jag blev helt förälskad! Jag kunde bara inte låta bli!


Såhär ser den ut under!

Ha en fortsatt trevlig fredagkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0