Inte så peppad


Imorse när jag vaknade, ringde det en tant från Komvux och berättade att engelskan
var inställd p.g.a att engelskaläraren var sjuk.
Och det kändes så skönt! Så jag slapp sitta och lida på den hemska lektionen idag! Så det blev bara matte.
Och så har jag blivit förkyld, så jag satt och snörvlade hela långa mattelektionen. Usch, va irriterande det var! :/

Efter det har jag bara suttit inne, framför datorn/TV:n och tagit det riktigt lugnt!
Kollade nyss på filmen; "Jennifer's Body".

Så nu snart ska pappa komma och hämta mig uppe hos Jonas med den nya bilen som han var och hämtade idag.
Blir spännande att se hur den ser ut & går. ;D haha
Och kl. 19:45-20:45 blir det hårdträningGK.
(Känner mig inte så peppad tråktigt nog, men det kanske går över)
.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0