"Deep talk" + OOTD

Hejhej hallå!
Imorse var jag upp en snabbis på Komvux och efter det åkte jag på sjukan till sjukgymnasten.
Och nu sitter jag här hemma och har allmänt trist. :)
Snart blir det träning med GK också. Härligt!

Såhär är det, jag har ofta haft problem med mina halsmandlar, oftast på vintrarna, men också på
våren & hösten. Så jag har gått runt och funderat länge om jag ska ta bort dom, om jag verkligen behöver det osv.
Och nu för nån vecka sen bara så bestämde jag mig för att skriva upp mig på den där "väntlistan", och det tog inte många dagar förren jag fick ett brev i postlådan med en tid när jag ska ta bort dom och vart jag skulle göra det.

Och den tiden är på MÅNDAG kl. 10:00 i Sundsvall.
Så, bara 4 dagar kvar. Usch, för varje dag som går blir jag mer & mer nervös.
Eftersom jag aldrig har opererats förut, ELLER sövts.

Outfit of the day;
Svart stickad tröja - Gina Tricot & Grå tights med svarta skinnlappar på knäna - H&M





Och om en & en halv timme blir det träning på badhuset :D PEPP!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0