Shopaholic!

Jajemen, nya plagg & saker varje dag!
Ville bara visa. Tänkte att det kanske skulle vara roligt att se.
Och kanske få några ideér eller kanske inspiration.
:)

Detta har jag nyligen köpt & fyndat:


Söt pyjamas i ljusgrått & vitt - Shorts 129:-, T-shirt 99:- Båda från Lindex


Hittade äntligen ett par denim jeans som var riktigt sköna, 399:- Lindex


Framifrån.


En riktigt chokladbrun poncho med brunt skärp som medföljer - 199:- Kappahl


En "virkad" vit bikini underdel & en svart plain bikinitop
som man kan matcha till alla olika färger och former - Minns inte pris. Båda från Lindex


Tjocka vinter leggings med häftigt mönster - 149:- Lindex


Detta smala flätade bälte i chokladbrunt - Minns inte vartifrån jag köpte det. 79:-


Rostbruna linne shorts, samma som dom svarta jag visade för ett tag sen. - (REA) Lindex


Bak/från sidan.


Världens snyggaste hårklämma, (eftersom den är i leopard & guld) - 49,50:- Lindex


En av mina absoluta favoritdofter just nu, Beyonce's Heat Rush - 249:- Lindex



Cleansing gel för torr & känslig hy, Tar bort smink och rengör på djupet - Minns inte vart jag köpte den. 99:-



Och dessa två söta små glasburkar - 10:- & 15:- M&M


Kommentarer
Postat av: Caroline

ÅÅH, burkarna var as söt ju .. mååste haa

2011-08-04 @ 22:44:33
URL: http://carolinenorling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0