Nytt & fräscht hår

Godkväll alla som är vaken fortfarande!

Jag ska alldeles strax gå och lägga mig jag också.
Tänkte bara berätta att jag var hos frisören idag! Blev riktigt nöjd denna gång också, måste jag få säga!
Jag klippte av allt som var slitet, kändes som att det var hur mycket som helst som hon klippte bort,
men det var nog inte så mycket, för när hon var klar så hade jag ju fortfarande håret kvar på huvudet så. ;P
Fixade utväxten också. Slingade bort den och la sedan en nyansering som skulle ta bort allt det "gula".
Ni kanske kan få se en 'efterbild' imorgon. :)


Och en sak till... Igår kväll var jag och en kompis Rebecca ute och gick broarna runt, och kolla vad
vi såg som låg alldeles utslagen på nybron! :O
Vi tror den var död.. :( - Stackare..



Nu blir det läggdags. Jobb imorgon mellan 11:00 - 15:10!
puss & godnatt!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0