Nya lyan

Här bor jag nu, och ett år framöver. :)
För er som inte vet, så kom jag in på Hola Folkhögskola och ska gå Fotoutbildningen här. :D

Mamma, pappa & jag flyttade hit alla grejor i måndags och sen åkte jag hit igår och bosatte mig.
Jag kommer ju självklart hem på helgerna. Men härligt att få testa på att bo såhär på internat. ^^
Jag måste också säga det att första natten här var jobbig.. Alldeles tyst och konstigt! Somnade ALDRIG!
Men jag hoppas att det blir bättre. :P












Nu ska jag gå och göra mig nån middag! :)

Kommentarer
Postat av: mammsen

Hej Gummsan...

Ja i detta fina rum måste du väl trivas? Vi fick till det riktigt fint. Kul att du lade in några bilder. Vi ses ikväll...glöm inte "Surströmmingsfesten kl.18.00...kramizz/Mor & Far...<3

2011-08-26 @ 11:19:58
Postat av: Anonym

jättefint inrett! :)

vart har du köpt den där vita ''klädhängaren''?

2011-08-27 @ 20:35:13
Postat av: Elin - (som har denna blogg)

Tack så mycket! :)

Dörrhängaren är från IKEA. Där kan man hitta mycket snyggt!

2011-08-29 @ 22:44:33
URL: http://elinmolander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0