Härlig natt-joggingtur!


Idag blev det (tyvärr) pizza till middag med Josefine..
Men gott var det ju! ;)
Så nu för ungefär 2 timmar sen (22:30), när jag låg så härligt i min säng och kollade på bra program, så fick jag bara sån ångest. Jag måste ut och motionera! Jag måste gå en lång promenad! Så jag bytte om från bekväma kläder till träningskläder och joggingskor, drog med mig hörlurarna och Iphonen med bra musik!

När jag kom ut kände jag att jag ville ha med mig Josefine, så jag ringde och peppade henne lite, så hon hängde med hon också. :D Vi joggade som toka! Men nu när man har kommit hem känns det riktigt härligt! :)

Usch, va slut jag är, men nu blir det läggdags. Skönt!


Kommentarer
Postat av: josefine

Jag kommer somna snabbast och bäst inatt! Love!

2011-08-09 @ 00:52:30
URL: http://juicefinofsweden.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0