Snart kommer vi, sol & värme!


För ungefär en månad sedan så bokade mamma en resa till Turkiet, Alanya för 3 personer.
Och dom personerna är jag, mamma och min syster! :D

Så den 4:e Maj åker vi iväg till värmen och solen!
Och det kommer bli helt underbart. Jag längtar så att jag knappt kan hålla mig. :P

Vi kommer bo på ett 4-stjärnigt hotell som heter SunPark Beach Hotel, som ligger stranden! :D:D
Helt otroligt! Så när man går ut från hotellet är man PÅ STRANDEN liksom! :D
Stranden som vi kommer bo på heter Cleopatra stranden.
(Så jag tror det blir till höger om den där gamla borgen, om man står på stranden..
) - If that makes sense..

Här kommer lite bilder på stranden & hotellet:






Snart snart så snart, så åker vi till VÄRMEN!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0