Update + OOTD


Oj, vilken lördag! Det hände så mycket och så lite på samma gång! XD
Men roligt & trevligt hade jag.
Förresten, anledningen till att jag aldrig lägger upp några bilder från när jag varit ut på lördagar eller så,
är den att jag har en Nikon system kamera.. Och den är inte det första man skulle vilja ta med sig ut,
eftersom den väger mycket mer än en liten kompakt kamera, den tar plats, och jag har inte plats i min lilla
väska som jag brukar använda när jag går ut, så.. DÄRFÖR! :)
(Tråkigt men sant)..

Idag hade jag tänkt att visa dagens outfit.
Jag tog egentligen bara på mig nånting som jag tyckte var bekvämt!
Skulle bara upp på Komvux en timme och ha engelska.


Vit t-shirt med leopard detaljer - Gina Tricot. Ljusbeige cardigan - Kappahl. & Svarta leggings - Gina Tricot.




xoxo Elin ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0