Update om imorgon!


Som ni kanske visste så bokade jag in en tid på Deep Forest tattoos för över en månad sen, om inte mer..
Men min tid blev inställd.. :/
Så jag ringde för några veckor sen och bokade in en ny tid, eftersom jag så gärna ville ha tatueringen
jag hade tänkt mig. Så imorgon ska jag dit! :D
Jag ska vara där kl. 14:30, så jag får låna pappas andra bil eftersom mamma är i Sundsvall atm & har volvon.
Men det gör ingenting, huvudsaken att jag tar mig dit och hem.

Jag är jätte exalterad! Det är jag typ varje gång jag ska göra något nytt, som en ny piercing eller tatuering! :P
Hoppas att man bara inte får ett sms imorgonbitti igen, där det står att min tid är inställd bara.. XD

Ville bara berätta det.
Sov gott! Så visar jag förhoppningsvis resultatet imorgoneftermiddag.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0