Summery haul ♥

Sorry att jag inte har gjort något inlägg på några dagar. Det är så mycket just nu med ALLTING typ.
- Skolarbeten, arbeten, läsning osv osv.. Bla bla bla..

Igår var jag i Sundsvall av en viktig anledning i alla fall.
Jag sökte en massa massa massa jobb överallt. Både inne i stan & i Birsta, nästan lite desperat men.. :P
Och såklart kan man ju aldrig åka hem från Sundsvall utan att köpa med sig nånting hem, eller hur?

Detta köpte jag med mig hem:

Ljusljusgrå T-shirt med sött tryck - H&M. & en simpel svart sommarklänning med knappar framtill + liten ficka - H&M.


Closeup på T-shirtens tryck.


JAG ÄLSKAR LEOPARDMÖNSTER, (Det kanske märks..?)
En "beachbag" i vass. En necessär med gulddetaljer. Och en liten lack-börs el. "korthållare" - Allt från H&M.


Closeup - The beachbag.


Closeup - necessären.


Closeup - Minibärsen


Och så köpte jag mig en riktigt fin dubbelring - Gina Tricot.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0