Gårdagen:

Tjo!
Igår hade jag så roligt & så trevligt på alla sätt och vis!
En underbar dag tillsammans med bästa gulligaste & roligaste vännen, Josefine!

Först blev det shoppingrunda i Birsta. Vi var in en sväng i stan, åkte sedan tillbaka till Birsta för
att äta lite innan konserten, som höll plats i Tonhallen, (Inne i stan).

Jag köpte inte så mycket eftersom jag sparar pengar till en speciell resa som jag ska berätta mer om sedan. ;)

Bilder från konserten kommer inom kort..!


Men detta blev köpt iaf:
2 st vaniljljus - IKEA. En härlig flowig långärmad (På REA) - Gina Tricot. & en knallrosa sport-BH - H&M.


Ett navelsmycke med ljuskorall-färgade stenar - SIX


(Closeup)



Och en vristlänk (som jag ska ha till sommaren) :) - SIX


Jag fick också 8 st svarta boxar till den nya vita "hyllan" som jag fått av min syster för nån vecka sen.
Boxar från IKEA.


Kommentarer
Postat av: josefine

hyllan vart ju as bra! :) Tack för igår gumman, det var hur roligt som helst, haha! PUSSS

2011-04-01 @ 14:16:43
URL: http://juicefinofsweden.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0