Shoppat loss!


I lördags, (dagen efter min födelsedag), tog jag bilen för mig själv till Sundsvall.
Så härligt att gå och shoppa för sig själv i lugn och ro! LOVE IT!

Detta inhandlades:


En brun skinnjacka från Cubus, 499:-



En söt babyrosa spegel från H&M "I LOVE BEAUTY"


Ett par tjocka grå tights från H&M, köpte ett par i svart också.


2 linnen från BikBok, 2 för 99:-


En beige/grå stickad, H&M.


En UNDERBAR vaniljparfym ♥


En mörkgrå stickad, H&M


Ett par "motorcykel"-liknande tights från BikBok


En svart klocka från Ur&Penn ♥


Örhängen (Vingar), BikBok 79:-


Örhängen, BikBok 79:-


Örhängen, BikBok 79:-


Örhängen, BikBok 79:-

Det var allt jag handlade hem. Glad och nöjd är man iaf! ^_^
Hoppas att ni gillade min lilla "Haul".
Hörs snart igen! Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0